Polityka prywatności
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób fizycznych
Dbając o bezpieczeństwo danych osobowych naszych klientów, kontrahentów oraz pracowników, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1-88; dalej jako RODO), które obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r. pragniemy poinformować Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AMID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Kielcach; ul. Klonowa 55/6, 25-553 Kielce, zarejestrowana w Rejestrze Gospodarczym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Kielcach, Wydział X Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000856848, NIP: 9592035668, REGON: 38691012500000, (dalej „Administrator”), z którym kontakt możliwy jest pod adresem e-mail infolinia@amid.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://www.amid.pl bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej, pod adresem korespondencyjnym Administratora;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych;
3. Z Inspektorem Danych Osobowych można kontaktować się pisząc na adres Administratora wskazany powyżej lub na adres e-mail: infolinia@amid.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej pod wskazanym powyżej adresem korespondencyjnym Administratora z dopiskiem „Do Inspektora Ochrony Danych Osobowych”;
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c i f RODO, w celu:
- Zawarcia i wykonania umowy/umów, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonania umowy/umów lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy/umów (art. 6 ust. 1 lit. B RODO);
- Marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych Administratora, gdzie podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność ich przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Uzasadnionym interesem Administratora jest w tym przypadku prowadzenie marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Marketingu produktów i usług podmiotów współpracujących z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- Ewentualnego ustalenia, dochodzenia, egzekwowania lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową/umowami, gdzie podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Uzasadnionym interesem Administratora jest w tym przypadku możliwość ustalenia, dochodzenia, egzekwowania lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Dla celów podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- Obsługi pism, zapytań, wniosków, sprzeciwu lub reklamacji kierowanych do Administratora. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie w jakim przepisy prawa przewidują i nakładają na Administratora obowiązki – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- W celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- W celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności oraz świadczonych usług.
5. Dane osobowe użytkowników serwisu są zabezpieczone przed bezprawnym udostępnieniem osobom nieupoważnionym, z nieautoryzowanym dostępem, przed uszkodzeniem, modyfikacją, przypadkowym zniszczeniem lub utratą.
7. Okres przechowywania danych osobowych uzależniony jest od celu, w jakim dane są przetwarzane i trwa do momentu:
- Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Rozwiązania lub wygaśnięcia umowy/umów (zaprzestania świadczenia usług);
- Skutecznego ustalenia, dochodzenia, wyegzekwowania roszczeń Administratora lub obrony przed roszczeniami kierowanymi przeciwko Administratorowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa;
- Czasu niezbędnego do obsługi, rozpatrzenia i udzielania odpowiedzi na pisma, zapytania, wnioski, sprzeciwy i reklamacje kierowane do Administratora;
14. Pełną treść obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 RODO, Administrator przekaże:
- Jeżeli dane osobowe osoby, której dane dotyczą, zbierane są od tej osoby – podczas pozyskiwania danych osobowych;
- W przypadku otrzymania danych osobowych od innego podmiotu – najpóźniej w terminie miesiąca od ich pozyskania, ewentualnie przy pierwszej komunikacji z osobą której dane dotyczą lub przy ich pierwszym ujawnieniu innemu odbiorcy.
15. Niniejsze zasady mogą być okresowo aktualizowane poprzez zamieszczanie na naszej witrynie ich nowej wersji. Możemy zawiadamiać Państwa o zmianach w niniejszej Polityce Prywatności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub prywatnego systemu przesyłania wiadomości na naszej stronie internetowej;
16. Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 10.10.2020 r.